zaterdag 19 april 2014

Bestie

Nou, ik ga een kansje wagen en meedoen aan DT Call van de Dutch Besties.
Dit is de eerst kaart die ik wil laten zien.
Ik ben altijd lang bezig om cardstock, designpapier en de Copic kleuren bij elkaar te zoeken.
Alleen is het op de foto's meestal niet zo mooi als in het echt.









Ik maak al verscheidene jaren kaarten, maar inkleuren en vintage scrapkaarten zijn toch favoriet.
Bij de volgende kaart heb ik dat gecombineerd.




De laatste kaart is weer iets heel anders, een lieve kaart met roze en blauw en veel bloemen.






Tot slot wil ik nog graag een ander projectje laten zien, een exploding box die ik gemaakt heb naar aanleiding van de geboorte van een jongetje.





Ik hoop dat jullie een beetje een indruk hebben gekregen van mijn werkjes en ik wacht met spanning af.

4 opmerkingen:

  1. Ohhh wowwie prachtig echt geweldige Bestie kaarten ik ga duimen voor je! En wat een schattig doosje met lieve bloempjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je een kans waagt, om in ons bestie designteam te komen. groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er allemaal mooi uit, leuk dat je een kansje waagt om in ons team te komen.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten en werkstukken laat je ons zien. Heel veel succes in de DT Call.

    met een lieve groet van mij,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen